וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלומה, רכה, קשה וגם אומלט-בוקר מנצח: השפית שצילמה מדריך ביצים מושלם

אנחנו לא בטוחים שיש סוגייה יותר מפלגת במטבח הביתי. אנחנו כן בטוחים שהווידאו הזה ישפר את החיים של כל אחד מאיתנו

חמש שיטות שונות להפרדת ביצים/מערכת וואלה! אוכל

הבנו כבר מזמן שמדובר בעניין של טעם, נושא נפיץ ורווי מלחמות, מבחני אישיות וסתם מצבי רוח - אבל כשמדובר בביצים, יש לנו מנצחת אחת ברורה.

אנחנו קוראים לווינרית הזאת בפשטות "חלמון צהבהב-כתמתם נוזלי, וכל השאר יסתדר מעצמו". כן, כולל כל הרעש הסטטי הזה שהוא חיינו בזמן האחרון.

הדרך להגיע לאוטופיה הביצתית הזאת, עם זאת, היא מעט טריקית. נכון, גירסת ביצת העין היא גם פשוטה וגם סבירה מספיק בדרך כלל, אבל אנחנו מדברים על הדבר האמיתי - עלומה מלכותית כזאת, קשוחה מבחוץ ומתמסרת מבפנים.

אבל כאמור, זה רק אנחנו. בשביל כל השאר - רכה וקשה, מקושקשת ואומלטית - יש את ג'רי מאי.

מדריך הביצים של ג'רי מאי

מדריך וידאו פשוט, תמציתי אך יסודי מאוד שצילמה לאחרונה השפית המוערכת עבור ABC אוסטרליה כלל לוח זמנים מדויק עבור כל סקלת הביצים שנהוג להכין בבית. "טיימינג, טיימינג, טיימינג. זה הדבר הכי חשוב כאן", הסבירה, ועברה להדגים.

מאי, בעלת שתי מסעדות נחשבות ופופולריות במלבורן, התחילה ממבחן פשוט לבדיקת טריות הביצה, המשיכה לביצים קשות בדרגות שונות של עשייה, ועברה משם לביצים עלומות, עין, מקושקשות ולגראנד פינאלה - אומלט שמנמן, גבינתי, ומהיר ("מושלם לבוקר עם הנגאובר", תיארה).

קרש החיתוך הביתי שלה עבר בסוף הסרטון לשמש כפלטת דוגמנות מפתה, שעליה הונחו כל היצירות שירדו מהאש. "זה עד כדי כך פשוט", הסבירה, "אם תזכרו לתזמן הכול, אתם אפילו תצליחו ליהנות מזה כמוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully