וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריל פחמים נייד של נייצ'ר גריל: בקמפינג, במרפסת ועל הדרך

30.7.2024 / 6:00

אש, עשן והרבה בשר כמובן

גריל פחמים, נייצ'ר גריל/נייצ'ר גריל

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - אש, עשן והרבה בשר כמובן. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גריל פחמים, נייצ'ר גריל. נייצ'ר גריל,
בין עיגולי העשן. נייצ'ר גריל/נייצ'ר גריל

Nature Grill מצהיר על עצמו כ"דור 2.0 של גריל הפחמים", וכמכשיר שפותח במיוחד לעידן המודרני, מבלי לוותר על חוויה "אמיתית" של על האש.

המילים האלה גדולות, ועיקרן נסוב סביב צומת הדרכים שבו נמצא עולם הברביקיו והמינגול כבר שנים - גחלים או גז? עשן קדמוני או פיתוחים טכנולוגיים? ריח מאופיין או ריח מהונדס? ומה לגבי השאלה אם הכול עניין של הרגל, של טעם נרכש, או שיש איכויות ומאפיינים שאי אפשר לקחת מבלי לפגוע במה שעל הרשת, ועל הצלחת?

פה, נדמה, הצליחו למצוא את הקו המפותל שבין עיגולי העשן.

חדש על המדף

השטח מדווח על הסתערות ועל הקפצת מחירים. זאת הסיבה

לכתבה המלאה
גריל פחמים, נייצ'ר גריל. נייצ'ר גריל,
חגיגות ממוקדות. נייצ'ר גריל/נייצ'ר גריל

הגריל האמריקני, שהושק לפני כשנתיים, מציע כעת מדהורה חדשה - ניידות של ממש, וחוויה אישית תפורה עד כדי הדלקה ספונטנית ושעון עצר שסופר לאחור כ-5 דקות בלבד עד חום של 420 מעלות, היפוך כמעט בוטה ביחס להדלקת המנגל המוכרת לעייפה.

מנגנון ההצתה הזה פנימי, מוגן מרוחות ומתקלות מזג אוויר אחרות, ומופעל באמצעות כפתור ייעודי - פשוט ממלאים את מכל הפחמים שבגריל (מעט גחלים, ממש מעט), שופכים מעט (שוב, ממש מעט) ג'ל הדלקה על המשטח, מפעילים את המאוורר ומדליקים את אותו ג'ל. אז, מחזירים את מכל הגחלים למשטח, סוגרים את הרשת וממתינים. מעט, וכמובטח.

הגריל נוח מאוד לפתיחה ולתפעול, מצוין לנשיאה ואינו תופס מקום איכסון רב בבית או באוטו. יש לו רשת צלייה כפולה (שיכולה להתהפך לפורמט פלאנצ'ה חמוד), באיכות טובה יחסית לז'אנר, שליטה בעוצמת החום (עוד נקודה כואבת במנגלים "רגילים") ומעט מאוד עשן ביחס למקובל.

הגודל שלו (35 ס"מ, 3.5 ק"ג) מאפשר ארוחות ממוקדות, יחידניות או מצומצמות-משתתפים, לכל אותן פעמים שבהן בא לכם גריל ומנגל, אבל לא בא לכם חגיגה רועשת והמונית. משטח הצלייה, עם זאת, ירוץ יפה גם עם רביעייה רעבה, ומסוגל לעבוד בשיתוף פעולה מלא מול ארבעה המבורגרים, נגיד, וכמות כפולה של שיפודים. בול.

גריל פחמים, נייצ'ר גריל. נייצ'ר גריל,
הכינו את הקמפינג, או את המרפסת. נייצ'ר גריל/נייצ'ר גריל

מדובר, גם על פניו וגם לאחר בחינה והתנסות, במוצר אמריקאי מאוד, שמתאים לאורח החיים הישראלי שהחל לאמץ בשנים האחרונות קמפינג על כל גאדג'טיו, ותרבות מרפסות מפותחת.

הגריל עצמו עשוי מנירוסטה (המעטפת מבודדת חום) ונראה עמיד, והבטחות על שטיפה יעילה ונוחה התבררו כנכונות. שוב, נושא טראומטי ברשתות מנגל מסורתיות. הוא ניתן לרכישה בכמה צבעים, והערכה כוללת תיק נשיאה ואיכסון, ג'ל הדלקה (500 מ"ל, מספיק לעשרות שימושים) ושק פחמים במשקל 2.5 ק"ג (כמות דו-ספרתית של מינגולים).

המחיר (1,205 שקלים באופן רשמי, 890 שקלים בהנחת השקה), מחייב כמובן מחשבה מושכלת על אופי השימוש שלכם במנגל ועל התשוקה הפרטית לעל האש, אבל אינו דורש תכנונים מרחיקי לכת כמו מפלצות גז גדולות, ובוודאי שווה ניסיון.

seperator

גריל פחמים, נייצ'ר גריל, לרכישה כאן

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully