וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד המתוק של עולם הקינוחים: עוגת המים הנעלמת

20.1.2015 / 14:51

רוצים ללמוד להכין סופלה חם? עזבו אתכם. הגיע הזמן להכיר את "עוגת המים" - עוגה שקופה שנעלמת אחרי 30 דקות ובניגוד לאיך שהיא נראית - עתירת קלוריות

ערוץ היוטיוב Hey! It's Mosogourmet

עם כל הכבוד לקרמשניט ולפבלובה, קינוח יצירתי כמו זה שמגיע מיפן עוד לא ראיתם. הכירו בתיאבון גדול את "עוגת המים" - עוגה שקופה, קסומה וטעימה להפליא (לפחות ככה מספרים. לא טעמנו).

אל תטעו: העוגה רק נראית כמו בועת מים גדולה - אבל היא עתירה בקלוריות בדיוק כמו כל עוגה אחרת. העוגה הזו היא למעשה עוגת אורז יפנית שקופה שנקראת "מיזו שינגן מוצ'י" ומגישים אותו לצד סירופ סוכר וקינאקו (פולי סויה קלויים וטחונים היוצרים אבקה מתוקה). לא סתם ציינו שמדובר בעוגה קסומה: יש לכם רק 30 דקות לאכול אותה לפני שהיא נעלמת לחלוטין.

עוגת מים. צילום מסך
המים הכי משמינים שראיתם/צילום מסך

כיום ניתן למצוא את הקינוח הקסום הזה ב-2 חנויות ביפן הממוקמות על הר גבוה. הלקוחות שיעשו את הדרך הארוכה לשם, יאלצו להמתין בתור יותר משעה לפני שיוכלו ליהנות מהמעדן הזה.

אם אתם מתעקשים לנגוס בעוגה הזאת ואין לכם שום כוונה לטוס ליפן, לטפס על הר גבוה ולהכניס את שמכם לרשימת המתנה אינסופית - אתם מוזמנים ללכת על הפתרון הקל יותר ולהכין את זה בעצמכם בבית. סרטון ההדרכה שבראש הדף ילמד אתכם איך לעשות את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully