וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחה "מאסטר שף בריטניה" חושף טיפ מפתיע להכנת עוף צלוי שישדרג את הטעם

8.3.2020 / 0:46

השף המפורסם מרקוס ווריינג טוען שהשיטה המנצחת להכנת עוף צלוי הוא לבשל אותו פעמיים - והנה כל הפרטים

דייב שחר

בפעם הבאה שאתם ניגשים להכין עוף צלוי בתנור, נסו את הטיפ הבא של מנחה "מאסטר שף בריטניה", מרקוס ווריינג. השף הנודע ממליץ לשדרג את מנת העוף הצלוי שלכם באמצעות בישול כפול. כלומר, תחילה יש לבשל את העוף במים (בשליקה) ורק אחר כך להכניסו לתנור. למרות שזה עשוי להישמע לחלקכם מוזר, לדברי השף השיטה הזאת עוזרת לשמור על עסיסיותו של העוף ומשדרגת את טעמו. הוא טוען שזו דרך מצוינת להוסיף טעמים נוספים למנה שלכם, על ידי הוספת עשבי תיבול, שום, מלח ופלפל למים. יתרון נוסף לטכניקת הבישול הכפול הוא שיש לכם אפשרות להשתמש אחר כך בנוזל שנשאר להכנת ציר.

מרקוס שיתף את המתכון המלא שלו באתר "השפים הגדולים של בריטניה", שם הסביר שראשית, יש למלא את הסיר עם המים בגזר אחד קלוף וחתוך, בצל חתוך ומקל סלרי. עבור הטעם ניתן להוסיף חופן של טימין וטרגון וקצת מלח. ניתן להוסיף גם שישה גרגירי פלפל שחור וארבע שיני שום חצויות למי שאוהב את הטעם. הגבירו את הלהבה - וכשהנוזל מתחיל לבעבע, הוסיפו את העוף. לאחר הרתיחה הנמיכו את האש והשרו את העוף בסיר למשך 40 דקות כשהוא מכוסה לפני שתוציאו אותו - ולאחר מכן תוכלו להכין ציר מהנוזל שנותר.

כוונו מראש את התנור לחום של 150 מעלות והכניסו לשם את העוף לאחר שהתייבש במשך מספר דקות. למי שמעוניין בטוויסט נוסף של טעם ניתן לצפות את העוף בקראסט (הוא אישית ממליץ על ציפוי של שקדים, טימין ופרמזן - המתכון המלא בלינק) ולאחר צלייה של 45 דקות, הוציאו את העוף והניחו לו ל-15 דקות לפני שאתם מגישים אותו לצלחת. בתיאבון!

עוף צלוי. ShutterStock
העוף יצא טעים יותר מאי פעם/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • עוף
  • בישול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully