וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מתכונים לפיצות ביתיות

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 12:31

10 מתכונים נהדרים לפיצה זריזה ללא שמרים, גוזלמה פיצה שמכינים במחבת, פיצה קטוגנית מבצק מוצרלה ללא קמח, שבלולי פיצה וכמובן - פיצה קלאסית ביתית הכי טובה שיש

פיצה ביתית. ShutterStock
פיצה ביתית מהירה ללא שמרים/ShutterStock

פיצה ביתית מהירה ללא שמרים

אחד המתכונם הכי פופולארים שלנו במדור, ובצדק. פיצה ביתית ללא צורך בשמרים או התפחות עם תוצאה שמצליחה להפתיע בכל פעם מחדש - בצק פיצה מעולה שלא נופל מבצק שמרים מושקע. היתרון הנוסף הוא שלתוך הבצק אפשר להכניס כמעט כל מוצר חלב שיש לכם בבית - גבינה לבנה, יוגורט, אשל או שמנת חמוצה - הכל הולך.

מתכון לפיצה ביתית מהירה ללא שמרים

כל המתכונים הכי טובים לשבועות

גוזלמה פיצה. אלון מסיקה, סטיילינג: ענת לבל,
גוזלמה פיצה/אלון מסיקה, סטיילינג: ענת לבל

גוזלמה פיצה

הגוזלמה הטורקי, שכבש אותנו בסערה בשנים האחרונות, הוא מאכל רחוב טורקי עשוי בצק דק ופריך שבדרך כלל ממולא גבינות ותרד. הסוד שלו טמון בפשטות שלו - בצק מועשר ביוגורט שלא זקוק להתפחה, בלי להפעיל תנור ובלי התפחות.

בת חן דיאמנט מביאה אותו הפעם בגרסה שגם ילדים אוהבים עם מילוי פיצה של רוטב עגבניות, גבינה וזיתים. ארוחת ערב קלה, זריזה וסופר מפנקת.

הכנסו למתכון לגוזלמה פיצה של בן חן דיאמנט

עוד בוואלה! אוכל

לזניה חצילים מטריפת חושים

לכתבה המלאה
פיצה טורטייה עבור ברילה. נמרוד סונדרס
פיצה טורטיה/נמרוד סונדרס

פיצה טורטיה

כשאין זמן וכוח לארוחת ערב מושקעת, והילדים רוצים פיצה, רגע לפני שאתם נשברים ומזמינים אחת, תמיד תדאגו שתהיה לכם חבילת טורטיות בבית. מפה זה שלכם - אתם יכולים לאלתר רוטב עגבניות ברגע, או ללכת על אחד איכותי ומוכן, בכל מקרה אנחנו מבטיחים לכם פיצה ביתית וכיפית וילדים מרוצים עד השמייםץ

מתכון לפיצה טורטיה

פיצה קיטוגנית מבצק ללא קמח. אלון מסיקה
פיצה קיטוגנית מבצק מוצרלה/אלון מסיקה

פיצה קיטוגנית מבצק מוצרלה

אם נגיד לכם שהפיצה המשגעת שלפניכם, לא רק שלא זקוקה לשמרים או להתפחה - אין בה אפילו טיפת קמח, תאמינו?

כן, התזונה הקטוגנית שכבשה את העולם בשנים האחרונות, הביאה איתה לחיינו כמה מתכונים שווים במיוחד, כמו הפיצה הגאונית של השף הקטוגני עודד טלמור שעשויה מבצק מוצרלה. אנחנו ממליצים לכם לאמץ את המתכון באופן קבוע פשוט כי הוא קל להכנה וטעים באופן שערורייתי.

מתכון לפיצה ללא קמח ושמרים מבצק מוצרלה

דיפ דיש פיצה, שיקאגו סטייל של ליאור משיח. דרור עינב
דיפ דיש/דרור עינב

פיצה דיפ דיש

מאזז שהקונדיטורית ליאור משיח הכירה לנו את הדיפ דיש פיצה, המנה הזאת מככבת אצלנו במטבח. מדובר בקלאסיקה משיקאגו - פיצה ללא שמרים, המוגשת ממש כמו פאי. תחתית דקה של בצק פאי עם טונות של רוטב עגבניות וגבינה מבעבעת מתחת ומעל. אם עוד לא הכרתם - צפויה לכם התמכרות קשה.

מתכון לדיפ דיש פיצה - פאי פיצה ללא שמרים

שושני שמרים במילוי פיצה. אלון מסיקה
שבלולי פיצה/אלון מסיקה

שבלולי פיצה

שבלולי הפיצה האלה אידיאלים לארוחת ערב מפנקת לילדים, אבל בממש לא רק להם. מאפים רכים שמשתבללים ומחביאים בתוכם מילוי פיצה עשיר עשוי רוטב עגבניות מתובל שום ואורגנו וגבינת מוצרלה. יתרון נוסף שלהם הוא שאפשר מראש להכין כמות גדולה, להקפיא חלק, ולחמם בעת הצורך, הם נשמרים נפלא.

מתכון לשבלולי פיצה שילדים אוהבים

ואם אתם חוששים להתעסק עם שמרים, לאופה תומר אומנסקי יש פיתרון פלאים בשבילכם למתכון דומה עם קמח פיצה, שהשמרים כבר בפנים.

מתכון למאפי פיצה אישיים עם קמח שמרים

פיצה ביתית. אינס שילת ינאי, מערכת וואלה!
פיצה ביתית/מערכת וואלה!, אינס שילת ינאי

פיצה ביתית הכי טובה שיש

אם חשקה נפשכם בפיצה ביתית קלאסית, אבל הכי טובה שיש, אינס שילת ינאי חושפת את כל הטיפים והוסודת ולוקחת אתכם יד ביד עד הפיצה הביתית המושלמת.

מתכון לפיצה ביתית הכי טובה שיש

פיצה של פיאצה. אלון מסיקה,
פיצה קלאסית/אלון מסיקה

פיצה קלאסית כמו בפיצריה

ואם בכל זאת אתם רוצים ללכת על הקלאסיקה - פיצה אולד סקול כמו בפיצריה, כל מה שאתם צריכים זה לעבוד עם מתכון אחד טוב, ולנו יש בדיוק את זה. אבי ביטון מגיע למסעדת פיאצה, ויוצא משם עם מתכון לפיצה האולטימטיבית.

מתכון לפיצה קלאסית עם רוטב עגבניות

פיצה לבנה עם תפוחי אדמה. איילה ג'ני, מערכת וואלה!
פיצה לבנה עם תפו"א/מערכת וואלה!, איילה ג'ני

פיצה לבנה עם תפו"א

פיצה זה לא רק עגבניות. איילה ג'ני מכינה פיצה מבצק אוורירי עם תחתית קריספית, רוטב לבן של שמנת וגבינות ופרוסות דקות של תפוחי אדמה. ומילה על הבצק - מדובר בבצק מעולה שמחזיק היטב את המילוי מעליו, וטעים במיוחד דווקא בשל האיזון בין המלח והסוכר שבו.

אמנם לא מדובר במתכון של 10 דקות עבודה, אבל הוא בהחלט לא מסובך והתוצאה המתקבלת שווה את המאמץ הקל - הרי במילא את רוב העבודה עושה המיקסר. אנחנו מבטיחים לכם שאחרי שתכינו אותו פעם אחת, תאמצו אותו לעולם.

מתכון לפיצה לבנה עם תפוחי אדמה

פיצה נוטלה. דרור עינב
פיצה נוטלה/דרור עינב

ולקינוח - פיצה נוטלה

היום אמנם יום הפיצה, אבל מוקדם יותר השבוע חגגנו את יום הנוטלה, ואין כמו חיבור של שתי האהבות הגדולות שלנו יחד. מסעדת נונו האיטלקית האהובה, לוקחת את בצק הפיצה האייקוני שלה ומפנקת אותו בממרח נוטלה, אבקת סוכר ותוספות. ככה עושים את זה.

מתכון לפיצה נוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully