וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורכם: מי המסעדה הטובה של השנה?

11.9.2018 / 8:30

תשע"ח שזה עתה הסתיימה הביאה עמה לא מעט מסעדות חדשות לסצנה הקולינרית - מסעדות שף לצד שכונתיות ומרעננות, בבירה הקולינרית תל אביב, אבל גם מחוצה לה. אז מה הייתה המסעדה שאתם הכי אהבתם השנה?

ניהון נו בה. אנטולי מיכאלו,
ניהון נו בה, היפנית של שגב משה/אנטולי מיכאלו

שנת תשע"ח לא הייתה שנה פשוטה למסעדנות בישראל. אבי אפרתי הגדיר אותה בסיכום השנתי שלו כאחת מהעגומות שידענו. אך אי אפשר להתעלם מכך, שלצד מספר לא קטן של סגירות מצערות, ביניהן של מסעדות אהובות כמו אורנה ואלה, גריג, החלוצים 3 ועוד רבות וטובות, נפתחו גם לא מעט מסעדות חדשות.

כמו בכל שנה, רוב המסעדות החדשות נפתחו בת"א, אבל יש ברשימה גם לא מעט נציגות מחוצה לה. כמו רסקו 67 - ביסטרו חדש ומסקרן בקרית שמונה, או לוקס החיפאית הבולטת לטובה. בגזרת השפים, אייל שני נכנס לתחום המסעדות הכשרות עם מלכה החדשה שלו, עינב אזגורי פתח את קפה נורדוי המדוברת, אבי ביטון חזר לת"א עם קפה פופולר, טום אביב עשה הרבה רעש עם קוקו במבינו שלו ושגב משה הרחיב את האימפריה שלו, הפעם עם מסעדה יפנית - ניהון נו בה. לצד אלו, נפתחו מסעדות קטנות יותר, של מסעדנים ושפים צעירים ורעבים כמו הקרקס בפלורנטין ומנסורה ביפו.

גם ירושלים חוותה בשנה האחרונה פריחה קולינרית משמחת, עם מספר מסעדות חדשות ומסקרנות שנפתחו בה, כמו בר הקוקטיילים והאוכל - אנדלוסיה, הדיינר שעורר הרבה רעש R&R ו- ואלרו, של השף אביב משה. מעבר לכך, נדמה שלאחרונה, תפסה ירושלים כיוון אסיאתי עם JLM היפנית, קפה אסיה שהחליפה את לבן בסינמטק ונאיה האסיאתית גם כן.

איגדנו את כל הנ"ל, ועוד כמה נוספות, לכדי רשימה של 30 המסעדות החדשות הבולטות של תשע"ח, עכשיו תורכם להגיד את דברכם - מי היא המסעדה החדשה שהכי אהבתם השנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully