וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופו למתחילים: גלידה טבעונית זה טעים?

14.5.2014 / 13:04

אחרי שנים ארוכות בהם הטבעונים היו בלית ברירה נתיניו של הסורבה, הרימה וניליה את הכפפה והשיקה גלידה טבעונית. האם הצליח להם?

גלידה טבעונית בווניליה. בועז לביא,
גלידה טבעונית בווניליה/בועז לביא

נתוני פתיחה

רשת וניליה חוגגת השנה יום הולדת 12 עם למעלה מ-60 טעמים של גלידות ו-15 סניפים במרכז הארץ, ירושלים והשרון, כשהחדש בהם ממוקם במתחם שרונה החדש והטרנדי. לפני ארבעה חודשים מישהו ברשת החליט להרים את הכפפה ולייצר גלידות טבעוניות שלא יפלו בטעם ובמרקם מגלידות השמנת. ולא, סורבה זה לא גלידה. האם הצליח להם? תשובה בהמשך.

בשולחן ליד

יום שבת אחר צהריים במתחם שרונה. את השאר תשלימו בעצמכם - הורים טרוטי עיניים, על טפיהם ומה יותר טוב ממנה של סוכר שתיתן להם עוד 5 דקות של שקט? כרגע כך נראה, כלום.

שירות ואווירה

המיקום במתחם שרונה הוא הפלוס הגדול של הסניף החדש והמעט קלסטרופובי, יש לאמר, של הרשת. הבנתי שמערות הן הטרנד החדש של המתחם (ראו ערך ז'אז'ו) אבל גלידה יותר מתקשרת לאוויר פתוח מאשר למקומות סגורים. וכאן אנחנו מגיעים לחלק הטוב, כי במתחם שרונה יש הרבה דשא ומקומות ישיבה בחוץ, ועכשיו, דקה לפני שהחום הופך בלתי נסבל מדובר במיקום מושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מה אוכלים?

גלידה, נו מה. 3 טעמים של גלידות שטבעונים יכולים לאכול יש פה: גלידה על בסיס חלב שקדים בטעם קרם עוגיות ולוטוס, גלידה על בסיס חלב סויה בטעם קוקוס, בוטנים ומולסה וגלידה על בסיס חלב אורז בטעם וניל, לימון וקינמון. שמות נורא ארוכים לגלידה. מה קרה לשוקו- וניל של פעם? ובכלל, מה קרה לגלידת שוקולד? זו פניה נרגשת לווניליה: רובנו לא נולדנו טבעונים, וארטיק שוקו- שוקו הוא חלק מהדי נ איי שלנו גם, עזרו לנו!

בחזרה למציאות. ובמציאות אני אכלתי את שלושת הטעמים, משימה לא פשוטה לתקופת פוסט פסח ועצמאות, אבל היי, מישהו חייב לעשות אותה, גם אם גלידה זה לא מנת הסוכר המועדפת עלי (שוב, אלא אם כן היא בטעם שוקולד).

בביס הראשון שלקחתי, חשבתי שראיתי את האור, רק בכפית השלישית הבנתי שעודף הסוכר סינוור אותי. כן, הגלידות היו קצת מתוקות מדי, אבל זו הייתה הבעיה היחידה שלהן ורואים שהשקיעו כאן מחשבה. גלידת עוגיות הלוטוס הייתה טובה גם במרקם וגם בטעם, במיוחד לחובבי ז'אנר העוגיות הללו. גלידת האורז הייתה עדינה יותר בטעמים עם מרקם חלבי דליל יותר אבל עם רעננות של וניל חמצמץ ולימון. וגולת הכותרת ללא ספק הייתה גלידת הסויה בטעם קוקוס ובוטנים שהייתה פשוט מעולה והטובה ביותר מבין השלוש. גם הטעם וגם המרקם שלה לא נפלו מזה של גלידת שמנת רגילה והיא יכולה להיות בחירה מעולה גם לכאלה שאינם טבעונים.

מחיר: 15 שקלים למנה קטנה, 21 לבינונית ו-25 לגדולה.

ציון מסכם: 8.5.

שורה תחתונה: גלידה טובה ומשובחה. מה נעשה עכשיו בלי רגשות הקיפוח?

מדד הטבעונות: 3, אבל רק בגלל שלא בכל סניף תוכלו למצוא את כל שלושת הטעמים. אה, וגם כי אין גלידת שוקולד.

מדד הטבעונות. SHUTTERSTOCK, מערכת וואלה! NEWS
מדד הטבעונות/מערכת וואלה! NEWS, SHUTTERSTOCK

אברהם אלברט מנדלר 10, מתחם שרונה. תל אביב.
הסניף פתוח 7 ימים בשבוע מ-11:00 עד 23:00

לרשימת סניפים המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully